Breaking News

Food Truck Business – Lokale versus nationale nichemarkten

0 0

Als je enige kennis hebt van vrachtwagens of automaten met voedselboeken, zou je weten dat het erg populair is en in het hele land een enorm bedrijf is geworden. Automaten werken goed in bepaalde gebieden, zoals stranden, parken, enz. Maar als het gaat om foodservice, is de respons negatief geweest en dit bewijst de levensvatbaarheid van foodtrucks. Waarom?

Het eerste dat u moet begrijpen, is dat mensen niet naar een restaurant willen voor een gastronomische maaltijd. Ze willen een snelle en gemakkelijke optie, en daarom zijn gastronomische foodtrucks zo’n hit. De mensen houden er ook van om het eten te bekijken terwijl ze wandelen of winkelen. Dit creëert een geweldige kans voor de verkopers om een behoorlijke winst te maken en levert ook veel klanten op. De beste foodtrucks bieden voedsel van de hoogste kwaliteit tegen de goedkoopste prijzen en dit verklaart waarom mensen er zo dol op zijn.

Balboa Park in San Diego was jarenlang een paradijs voor gastronomische foodtrucks. Mensen van over de hele wereld kwamen voor de zinderende heerlijke Balboa Park-sandwiches en geweldige steaks. Na het aannemen van een nieuwe stadsverordening in 2021 werd het echter illegaal om voedsel rechtstreeks vanuit een foodtruck in het park te verkopen. Hierdoor verloor iedereen de interesse in het bijwonen van de gastronomische beurzen en verkoopevenementen van Balboa Park, omdat ze het geld dat ze verdienden niet konden verdienen zonder de wet te overtreden. Hierdoor verloren veel eigenaren van foodtrucks hun bedrijf en bleven veel foodtruckondernemers gefrustreerd achter omdat ze jarenlang geld hadden geïnvesteerd in een bedrijf waarvan ze nooit dachten dat het verboden zou zijn.

Nu, een jaar later en een halve mijl verderop in de straat van de oude gastronomische beurzen, vind je twee nieuwe boekvoedselwagens op wielen. Ze heten “The Great Outdoor Kitchen” en “Hooters” en ze bieden betaalbaar en informeel dineren terwijl ze je gezond houden en een breed scala aan menu-items bieden, van salades tot wraps tot pasta’s en meer. Deze mobiele keukens serveren lunch en diner, maar bieden ook een late night snack en dagelijkse traktaties voor kleine bestellingen. Ze zijn onlangs ook uitgebreid met verschillende mobiele keukenlocaties in het grotere gebied van San Diego en bieden nu ook mobiele cateringservices aan.

Met de uitbreiding van deze foodtrucks komen ook nieuwe kansen. Als eigenaar van “The Great Outdoor Kitchen” ben ik benaderd door verschillende restaurants en cafés die contact met mij hebben gehad over het kopen van de neuzen en het opzetten van hun eigen mobiele keuken op de parkeerplaats. Dit is om twee redenen geweldig. Ten eerste kunnen ze hun menu uitbreiden en hun klantenbestand vergroten. Ten tweede kunnen ze een hulpmiddel aanboren dat ik de lokale neusmarkt noem.

Veel restaurants in San Diego waar ik mee spreek, doen catering bij grote evenementen en fondsenwervers, zoals honkbalkampioenschappen en nationale evenementen. Er zijn echter nog steeds tal van kleine bedrijven die niet de mogelijkheid hebben om een binnenkeuken te betalen en te installeren. Een deel van de reden is dat ze de apparatuur niet kunnen betalen. Ze houden echter van San Diego en willen graag een vriendelijke sfeer creëren waar iedereen zich op zijn gemak kan voelen en kan ontspannen. Met andere woorden, ze zouden graag een foodtruck op de oprit hebben geparkeerd en naar lokale evenementen en honkbalwedstrijden gaan. Dus, zoals je kunt zien, zijn er veel manieren waarop deze foodtrucks en hun eigenaren geld kunnen verdienen, vooral op de veelgevraagde voedselmarkt van San Diego tijdens het seizoen, wanneer iedereen bezig is zich voor te bereiden op de vakantie en er nog steeds genoeg is van de hongerige mensen die buiten in de warme zon willen eten.

Kijk voor meer informatie op https://toettoetfood.nl/

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %